Příprava nemovitosti na prodej. Co se vyplatí vědět?
Když prodáváte byt nebo dům, je příprava nemovitosti na prodej pro úspěšný prodej zásadní.
Dobrý marketing je při prodeji nemovitosti nezbytný a může výrazně zvýšit prodejní cenu. V našich článcích vám poradíme, co vše pro správný marketing nemovitosti udělat.
Když prodáváte byt nebo dům, je příprava nemovitosti na prodej pro úspěšný prodej zásadní.
Nemovitost si můžete prodat sami na vlastní pěst a přitom velmi snadno. Má to však tři podstatné vady na kráse.
Majitelé si často myslí, že tržní cena jejich nemovitosti je jen jedna. To je velký omyl. Rozpětí může být obrovské.
Prodej bytu se může zdát snadný. Obsahuje ale mnoho úkonů, které je dobré znát, jinak se můžete dostat do problémů. Zbytečně. V našem prodejním průvodci vám ukážu, na co se při prodeji zaměřit a jakých chyb se vyvarovat.
Podívejte se, jak v praxi vypadá příprava nemovitostí na prodej (tzv. homestaging) od našich makléřů.
Dobrý realitní makléř vám může při prodeji nemovitosti vydělat spoustu peněz, špatný makléř vás o ně může připravit. A těch špatných je bohužel mnohem víc.
MLS je nenahraditelným prodejním nástrojem. Jak vám pomůže výhodněji a rychleji prodat nemovitost? Kdy ho oceníte?
Lidé si často nedokážou představit, jak by nemovitost mohla vypadat po rekonstrukci, a tak ztrácí zájem o její nákup jenom proto, že nemají dostatek fantazie. 3D vizualizace pomáhá lidem objevovat potenciál nemovitosti, a tak ji rychleji a lépe prodat.
První dojem je při prodeji rodinného domu důležitý stejně jako správně zvolená strategie. Když si zákazníka nezískáte na první dobrou, může vám utéct. Vy pak budete muset slevit ze svých požadavků, nejčastěji snížit cenu. Proto kromě vhodné prodejní strategie nepodceňujte prezentaci v inzerátu ani při osobních prohlídkách.
Když ukazuje nemovitost na prodej majitel sám nebo realitní makléř, není to totéž. Často je v tom propastný rozdíl. Co je lepší?
Co je to afantasia? Proč byste se o ni měli při prodeji nemovitosti zajímat? Jak konkrétně umí prodej zkazit a jak na ni vyzrát? To se dočtete v dnešním článku.
Facebook je dalším zajímavým nástrojem pro prodej nemovitostí, který strčí do kapsy i některé realitní servery. Jak přes Facebook prodat svůj byt, dům nebo pozemek?
Prodejní strategie postupného snižování ceny není špatná, ale někdy se může vymstít. Často je výnosnější prodej v aukci formou obálkové metody.
Prodat dobře svoji nemovitost chce přirozeně každý prodávající. Kupující se sice často rozhodují podle kritéria ceny a lokality, ale významnou roli při nákupu hrají emoce. Kvalitní fotky a hezky naaranžovaný interiér ukazuj nemovitost v nejlepším světle. A to pomáhá nemovitost lépe prodat.
Než se pustíte do prodeje nemovitosti, měli byste opravit opotřebení, které v průběhu let vzniklo. Proč? Atraktivnější nemovitost se prodá rychleji a za vyšší cenu.
Kvalitní plán stanovuje jasný postup a systém při nabízení nemovitosti. Díky kvalitnímu plánu může makléř oslovit více zájemců o koupi a dosáhnout tak pro prodávajícího lepších podmínek při prodeji. Kvalitní prodejní plán je proto pro úspěšný prodej nemovitosti nezbytný. Přesto ho většina realitních makléřů vůbec nemá a jejich prodejní aktivity jsou chaotické.
Lidé, kteří si nemovitost prodávají sami a nemají s prodejem žádné zkušenosti, se dopouštějí mnoha chyb. Některé chyby jsou fatální a stojí je až statisíce korun.
Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali.
Předprodejní příprava nemovitosti neboli homestaging dokáže zvýšit atraktivitu nemovitosti v očích potenciálních kupců a takové nemovitosti se prodávají za vyšší ceny než nemovitosti, které připravené nejsou.
Čím více potenciálních kupců oslovíte, tím vyšší bude pravděpodobnost, že nemovitost prodáte rychleji a za vyšší cenu.