6 nejčastějších chyb při převodu elektřiny a plynu
I taková banální činnost jako převod elektřiny a plynu skýtá nebezpečí, která vám mohou způsobit nepříjemné problémy. Pojďme se podívat na nejčastější chyby.
Jakých chyb se dopouštějí majitelé nemovitostí při jejich prodeji? Když se těchto chyb vyvarujete, můžete prodat svůj dům nebo byt za výrazně vyšší cenu.
I taková banální činnost jako převod elektřiny a plynu skýtá nebezpečí, která vám mohou způsobit nepříjemné problémy. Pojďme se podívat na nejčastější chyby.
Někteří lidé preferují prodej nemovitosti na vlastní pěst. Motivem je především úspora peněz za provizi realitce. Kolik tím ve skutečnosti ušetříte?
Někteří prodávající upřednostňují prodej přes více realitních kanceláří. To má své výhody, ale i rizika. Jaké to jsou?
V posledních letech se často stává, že se objeví několik zájemců o jednu nemovitost. Takové situace jsou jak pro prodávající, tak pro kupující stresující. Když pak prodávající nebo realitní makléř v podobné situaci začnou spekulovat, může velmi snadno dojít ke konfliktům. Jak se konfliktů vyvarovat a zároveň prodat nemovitost za co nejlepší cenu?
Když ukazuje nemovitost na prodej majitel sám nebo realitní makléř, není to totéž. Často je v tom propastný rozdíl. Co je lepší?
Co dělat, abyste bance neplatili sankce za předčasné splacení úvěru, a na co si dát při prodeji nemovitosti s hypotékou pozor?
Prodávající se často při prodeji nemovitostí dopouštějí chyb, které je stojí spoustu peněz. Jaké to jsou? Čeho se vyvarovat?
Prodat dům nemusí být tak lehké, jak se na první pohled zdá. Své o tom vědí mnozí majitelé nemovitostí i realitní makléři. K nejčastějším důvodům, proč prodej neproběhne, nepatří jen nezískání úvěru v bance nebo špatná komunikace, ale i obavy z budoucí rekonstrukce, pokud je její výše nepředvídatelná.
Krátké video pojednávající o tom, jak nestanovovat cenu nemovitostí, čeho se vyvarovat a proč. Jakou z těchto chyb děláte vy?
Prodej nemovitosti zahrnuje mnoho dílčích úkolů. V tomto průvodci vám ukážu, co je třeba udělat a na co se zaměřit.
Čím více lidí oslovíte, tím lépe svou nemovitost prodáte. Většina prodávajících bez realitky osloví max. 10-20 % kupujících oproti kvalitní realitce. Výsledkem je, že prodají nevýhodně.
Fotky a videa jsou klíčovým prvkem prezentace nemovitostí na internetu. Pokud má realitní makléř špatné prezentace, buďte opatrní a prověřte si ho.