Když prodáváte byt nebo dům, je příprava nemovitosti na prodej pro úspěšný prodej zásadní.
V čím lepším světle vaši nemovitost ukážete, tím lépe ji prodáte.
To často prodávající nedoceňují. Myslí si, že předprodejní příprava je zbytečnost. Nemovitost se dá samozřejmě prodat i bez ní. Jediný rozdíl je, že ji pravděpodobně budete prodávat déle a neprodáte ji tak dobře. Nic víc, nic míň. Její příprava, pokud je provedena správně, se vám ve většině případů vyplatí.
Afantazie
Mnozí zájemci o koupi mají problém s vizuální představivostí a nedokážou si představit potenciál nemovitosti, který není ihned zřejmý. Platí to, zejména pokud je nemovitost prázdná, nebo naopak přeplněná nábytkem a spoustou věcí. Běžné je to u nemovitostí před rekonstrukcí nebo ve výstavbě. Porucha vizuální představivosti se jmenuje Afantasia a věnuji se jí podrobně v článku Afantasia. Jak umí zkazit prodej nemovitosti.
Je to stejné, jako když jdete do jakéhokoli obchodu. Lidé chodí do obchodů, které hezky vypadají, je v nich sympatický a ochotný personál, hraje příjemná hudba a příjemně to tam voní. V obchodech instinktivně sahají po hezkých obalech s poutavými obrázky a údernými popisy.
Např. autobazary již dávno pochopily, že když auto vyčistí, naleští a navoní, tak se prodá mnohem dřív a za vyšší cenu, než když to neudělají. U nemovitostí to platí úplně stejně.
Předprodejní příprava je marketing a dobrý marketing prodává.
Možná patříte k těm, co namítnou, že je marketing neovlivňuje. Dobrý marketing ovlivňuje každého z nás. I když si to vědomě neuvědomujete, ovlivňuje vás na podvědomé úrovni.
Při nákupu rozhodují emoce, u nemovitostí nevyjímaje. Běžně se stává, že se zájemci do vašeho bytu zamilují a pak se snaží hledat racionální argumenty, proč si váš byt koupit.
Pokud chcete svou nemovitost úspěšně prodat, měli byste umět pracovat s emocemi.
Abychom pomohli zájemcům o koupi ukázat i ten potenciál nemovitostí, který je očím skrytý, snažíme se nemovitost představit v co nejlepším světle. A proto děláme homestaging, 3D vizualizace nebo virtuální prohlídky.
Profesionální fotoprezentace a homestaging
Homestaging je předprodejní příprava (aranžování) nemovitosti na prodej. Je to aranžmá nemovitosti, které pomáhá ukázat nemovitost zájemcům v tom nejlepším světle.
Po provedeném homestagingu je důležité provést fotodokumentaci od profesionálního fotografa, a tu použít při propagaci. Tím se efekt homestagingu a profi prezentace násobí, což pomáhá nemovitost lépe prodat.
3D vizualizace
3D vizualizace ocení zejména početná skupina zájemců, kteří mají nižší schopnosti vizuální představivosti. Vizualizace je velkou výhodu u nemovitostí před rekonstrukcí, prázdných, ve výstavbě nebo těch, ve kterých žije hodně lidí a jsou tedy plné nábytku, nebo třeba jen nemovitostí, ve kterých je pěkný nepořádek.
Virtuální prohlídky
Virtuální prohlídky jsou vhodné zejména u složitých či členitých bytů a domů a usnadňují zájemcům rozhodování na dálku.
Video prezentace
Video prezentace jsou obrovskou výhodou, pokud chcete propagovat nemovitost na Facebooku nebo YouTube. Můžete tak s přijatelným rozpočtem na inzerci oslovit hodně lidí.
Získejte odhad prodejní ceny
Zvažujete prodej? Začněte tím, že od nás získáte odhad prodejní ceny nemovitosti.