815 odeslaných dotazníků s žádostí o hodnocení makléřů. 273 dotazníků jsme dostali zpět. Zde je výsledek.
Obsah
Jak nás hodnotili klienti
Jak měříme kvalitu
Jak klienti hodnotili naši realitní kancelář
Z 815 dotazníků spokojenosti, které zaslala e-mailem centrála RE/MAX našim klientům, se jich vrátilo zpět vyplněných 273. Klienty jsme požádali, ať zhodnotí kvalitu služeb realitních makléřů na stupnici 1 do 10, viz úvodní obrázek. Čím více bodů, tím větší spokojenost.
Zde jsou výsledky.
Počet bodů | Počet hodnotících klientů |
10 bodů dalo | 254 klientů |
9 bodů dalo | 12 klientů |
8 bodů dal | 1 klient |
7 bodů dal | 1 klient |
6 bodů dalo | 0 klientů |
5 bodů dalo | 0 klientů |
4 body dal | 1 klient |
3 body dal | 1 klient |
2 body dal | 1 klient |
1 bod dalo | 0 klientů |
0 bodů dali | 2 klienti |
Průměrná spokojenost z obdržených dotazníků byla 9,79 bodů.
Těší mě také, že již přes 60 klientů bylo ochotno se vyjádřit k práci našich makléřů před kamerou. Video recenze a písemné recenze klientů z dotazníků najdete na stránce Recenze.
Jak měříme kvalitu práce realitních makléřů?
Kvalitu služeb našich makléřů měříme v dotaznících zasílaných klientům po skončení obchodního případu.
Klienti, kteří mají jakékoli výhrady k práci našich makléřů, mi mohou volat 24 hodin denně na tel. 603 426 237 nebo psát na remaxalfa.cz/hodnoceni.
Každou připomínku či stížnost klientů osobně prověřuji. Buď si nechávám předložit záznamy z písemné komunikace nebo žádám klienty telefonicky o podrobnosti.
V případě pochybení makléře společně hledáme možnosti nápravy. U opakovaných stížností na makléře důkladně prověřuji jejich práci.
Pokud bychom zjistili hrubé kvalitativní či morální pochybení makléře, okamžitě s ním ukončujeme spolupráci.
V Alfě chceme pracovat pouze s poctivými a inteligentními makléři, kteří svoji práci vnímají jako službu klientům.