Jak nás hodnotili klienti v roce 2019 a jak měříme kvalitu služeb

Hodnocení klientů

815 odeslaných dotazníků s žádostí o hodnocení makléřů. 273 dotazníků jsme dostali zpět. Zde je výsledek.

Doba čtení: 2 minuty

Obsah
Jak nás hodnotili klienti
Jak měříme kvalitu

Jak klienti hodnotili naši realitní kancelář

Z 815 dotazníků spokojenosti, které zaslala e-mailem centrála RE/MAX našim klientům, se jich vrátilo zpět vyplněných 273. Klienty jsme požádali, ať zhodnotí kvalitu služeb realitních makléřů na stupnici 1 do 10, viz úvodní obrázek. Čím více bodů, tím větší spokojenost.

Zde jsou výsledky.

Počet bodůPočet hodnotících klientů
10 bodů dalo254 klientů
9 bodů dalo12 klientů
8 bodů dal1 klient
7 bodů dal1 klient
6 bodů dalo0 klientů
5 bodů dalo0 klientů
4 body dal1 klient
3 body dal1 klient
2 body dal1 klient
1 bod dalo0 klientů
0 bodů dali2 klienti

Průměrná spokojenost z obdržených dotazníků byla 9,79 bodů.

Těší mě také, že již přes 60 klientů bylo ochotno se vyjádřit k práci našich makléřů před kamerou. Video recenze a písemné recenze klientů z dotazníků najdete na stránce Recenze.

Jak měříme kvalitu práce realitních makléřů?

Kvalitu služeb našich makléřů měříme v dotaznících zasílaných klientům po skončení obchodního případu.

Klienti, kteří mají jakékoli výhrady k práci našich makléřů, mi mohou volat 24 hodin denně na tel. 603 426 237 nebo psát na remaxalfa.cz/hodnoceni.

Každou připomínku či stížnost klientů osobně prověřuji. Buď si nechávám předložit záznamy z písemné komunikace nebo žádám klienty telefonicky o podrobnosti.

V případě pochybení makléře společně hledáme možnosti nápravy. U opakovaných stížností na makléře důkladně prověřuji jejich práci.

Pokud bychom zjistili hrubé kvalitativní či morální pochybení makléře, okamžitě s ním ukončujeme spolupráci.

V Alfě chceme pracovat pouze s poctivými a inteligentními makléři, kteří svoji práci vnímají jako službu klientům.

Petr Podlešák
Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa