Představujeme realitní kancelář v Českém Brodě
V roce 2018 jsme v České Brodě otevřeli pobočku naší realitní kanceláře. Nechte se hýčkat realitními službami nejvyšší kvality.
Prodej nemovitosti nemusí být složitý, pokud máte všechny potřebné informace, obchodního ducha a dostatek času. V této rubrice se zaměřujeme na návody a rady týkající se prodeje nemovitosti, které vás celým procesem provedou. Poradíme vám s každým krokem, od přípravy nemovitosti k prodeji až po finální uzavření smlouvy. Díky našim článkům zvládnete prodat svou nemovitost rychle, efektivně a úspěšně. Pokud však dojdete k závěru, že je pro vás prodej svépomocí příliš náročný, budeme rádi, když se na nás obrátíte a svou nemovitost prodáte s naší pomocí – snadno, bezpečně a za skvělou cenu.
V roce 2018 jsme v České Brodě otevřeli pobočku naší realitní kanceláře. Nechte se hýčkat realitními službami nejvyšší kvality.
Krátké video pojednávající o tom, jak nestanovovat cenu nemovitostí, čeho se vyvarovat a proč. Jakou z těchto chyb děláte vy?
S prodejem a nákupem nemovitosti často souvisí změna trvalého bydliště. Pokud se to bude týkat i vás, připravte si kalendář a propisku, čeká vás obíhání úřadů. Není to však tak strašné jako dříve, protože od roku 2012 se můžete spolehnout na základní registry. Díky nim už nemusíte obíhat všechny úřady a hlásit změnu na každém zvlášť. Většina úřadů si data, která potřebuje, díky registrům předává mezi sebou automaticky. Nicméně i tak není změna úplně bez práce. Kam tedy musíte zajít,...
Předat nemovitost kupujícímu před provedením vkladu vlastnického práva do katastru nemovitostí skýtá některá nebezpečí. Co se může stát?
Kvalitní plán stanovuje jasný postup a systém při nabízení nemovitosti. Díky kvalitnímu plánu může makléř oslovit více zájemců o koupi a dosáhnout tak pro prodávajícího lepších podmínek při prodeji. Kvalitní prodejní plán je proto pro úspěšný prodej nemovitosti nezbytný. Přesto ho většina realitních makléřů vůbec nemá a jejich prodejní aktivity jsou chaotické.
Prodejní plán je souhrn prodejních aktivit, které váš realitní makléř bude pro prodej vaší nemovitosti dělat. Úspěšný prodej je jednoduchý. Více oslovených lidí = úspěšnější prodej. A kvalitní prodejní plán pomůže oslovit více lidí a dá prodeji vaší nemovitosti jasný postup a řád.
Někteří prodávající mají obavy uzavřít s realitní kanceláří písemnou zprostředkovatelskou smlouvu o prodeji a preferují ústní ujednání ve stylu "mou nemovitost nabízejte, ale písemně se vázat nechci". Často je příčinou strach nebo špatné zkušenosti. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody ústní a písemné smlouvy z pohledu prodávajícího.
Sousedé vám někdy dokáží prodej nemovitosti pěkně zavařit. Někdy vám ho zkazí úplně a někdy kvůli nim prodáte pod cenou. Jak se proti záškodnické činnosti některých sousedů bránit?
Lidé, kteří si nemovitost prodávají sami a nemají s prodejem žádné zkušenosti, se dopouštějí mnoha chyb. Některé chyby jsou fatální a stojí je až statisíce korun.
Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali.
Trh s nemovitostmi se neustále mění a vyvíjí a s ním i nabídka služeb realitních kanceláří a makléřů. Jenže občas se objeví novinka, na kterou byste si jako majitel či zájemce o koupi měli dát pozor, protože cílí na všelicos, jen ne na co nejvýhodnější výsledek nebo klidný a rychlý průběh. A to je přesně případ postupu, který diktuje, jakou hypotéku si musí kupující sjednat, jinak nekupuje.
Čím více lidí oslovíte, tím lépe svou nemovitost prodáte. Většina prodávajících bez realitky osloví max. 10-20 % kupujících oproti kvalitní realitce. Výsledkem je, že prodají nevýhodně.
Někdy se v životě stane, že potřebujete rychle prodat byt a získat finanční hotovost. Důvody mohou být různé.
Předprodejní příprava nemovitosti neboli homestaging dokáže zvýšit atraktivitu nemovitosti v očích potenciálních kupců a takové nemovitosti se prodávají za vyšší ceny než nemovitosti, které připravené nejsou.
Čím více potenciálních kupců oslovíte, tím vyšší bude pravděpodobnost, že nemovitost prodáte rychleji a za vyšší cenu.
Takový makléř vás svým postojem poškozuje. Makléři, kteří na prodeji nemovitosti spolupracují, často prodávají za vyšší ceny a přitom rychleji. Není vůbec žádnou výjimkou, že dosahují o 5 i 10 % vyšší prodejní ceny a prodej se zkracuje někdy i na polovinu. Makléři, kteří odmítají spolupracovat s ostatními, jsou srovnatelných či lepších výsledků schopných dosáhnout velmi zřídka, a majitelé, kteří si prodávají nemovitost sami, skoro nikdy.
Propracovaným marketingem při prodeji nemovitostí k vyšší prodejní ceně pro prodávající a rychlejšímu prodeji. Nechte si od nás nezávazně představit náš unikátní plán prodeje vaší nemovitosti. Umíme prodávat, a růst našich tržeb je toho důkazem.
Kvalita makléře a aktivity, které pro prodej nemovitosti dělá, mají výrazný vliv na rychlost prodeje a dosaženou cenu.
Obojí může být pravda, záleží na okolnostech. Pojďme se na problematiku podívat objektivně trochu zblízka. Jaká jsou rizika a výhody exkluzivní smlouvy s realitní kanceláří pro prodávající?
Myslíte si, že všichni makléři mají při prodeji vaší nemovitosti stejné možnosti? Omyl. V práci realitních makléřů je obrovský rozdíl.